Thursday, 6 June 2013

akhirnya :')

salam dari aza ...

                sekarang aza da wat keputusan yang tepat .. korang ingat tak aza pernah mintak pendapat korang tentang sorang budak laki yang aza suka ni ..sekarang aza dah jumpa jalan penyelesaan nye..aza rasa better aza lupakan jela dia..dia pon skrang da makin bahagia je aza tgk ..kalau korang nak tahu ..da 2 hari aza tak angkat call dia.. malas laa nak dengar dia sembang pasal awek dia..hemmm wat saket hati je.. baek laa aza tggu jodoh yang sebenarnya ,, lagipon aza muda lagi kowt ... masih bnyak lg benda yang aza akan tempuhi...
kepada sesaPE yang berikan pendapat korang thanzz sgt2... aza hargai ... tak kira laa sama ada dekat blog ni or dekat wechat aza... thanz sgt2.... aza dah malas nak ingat pasal dia lg ... aza redha je la ..pape pon borang di buka ..hahna eh2 sory aza bkn jenis yang macm tu ek cari jodoh ....heehee...

    i'm happy !!!

4 comments:

  1. bagus laa mcm tue.. kumbang bkn sekor dik.. apa pun be positif ye (:

    ReplyDelete
  2. bagus tuh... perancangan-Nya lebih sempurna lagi..In Shaa Allah, nanti ada la terbaik utk Aza.... salam perkenalan

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah ..thanzz ye...salam kenalan dr saya..

      Delete