Sunday, 26 May 2013

ayah ibu :')

salam dari aza :')

                    aza nak tanya korang sayang tak mak ayah korang ..mesti sayang an ... aza pon sayang ayah dan ibu aza ... ari sabtu aritu ayah n ibu aza kena pergi kursus dekat sg petani selama seminggu so tinggal lah aza dan adik aza je kat rumah ...entah laa aza tak tahu mcm mana nak ckap kena dok kat rumah berdikari sendiri .. ummm aza ingat boleh laa aza handle tp korang tahu tak betapa susah nye hidup tak de ayah dan ibu ...semua kena buat sendiri .. basuh kain , kemas rumah , mandi kucing , buang taik kucing .. semua ni ibu az yang salu wat ..aza tolong sikit2 je ... duduk kat asrama tak rasa macm kena tinggal kat rumah ..laen giler ..aza tak dpt bayang kan rasa nye bila ibu ayah da tak de nanti ... kena tinggal pastu kena handle semua sendiri ...ya allah rasa nak menangis meraung ... lagi 4 hari ibu ayah aza nak balik ..cepat laa sikit .. tak tahan rasanye kena wat semua benda ... emmm ...... sekarang baru aza rasa macm mana hidup tak de mak ayah ...aza tahu mcm mana perasaan ank2 yatim ni ... emmm korang yang masih ada ibu ayah tu ingat tau hargai selagi mereka masih ada di muka bumi ni ... jgn dah takde baru merana ... peringatan buat diri ini juga .....:')

No comments:

Post a Comment