photobucket
photobucket

Thursday 9 May 2013

that first time ... :')

waktu itu singkat ....
namun kau tetap dlm ingatan .... bermula tanggal 16 januari 2012 bertempat di dewan mkn smvlc aku jumpa kau ....
kau selalu buli aku .. bile jumpa aku mesti ada je yang tak kene ...
kau suka cari gadoh dgn aku .... APE MASALAH KAU EK???
aku benci kau ...
tapi , aku sendiri tak pasti ape yang aku rasa ni ...!!!
susah bile rasa sayang dekat kau tu nak hilang ..kau anggap lawak ...
makin lame kau buat aku makin benci ...
kau hina aku depan kawan2 kau ... kau bodoh ke??:'(
kau malukan aku ...
tak samapi setahun kau dekat aku ..
kau memang bkn untuk berdiri sebelah aku ...
itu semua aku tahu ...
tapi perasaan yang ingin tahu ....
orang yang mcm kau nak ke dekat perempuan buruk mcm aku...
takdir allah telah menunjukkan ..
betapa bodohnya aku tuk sukakan kau ...
kenapa hati aku bodo sangat haa????
ape yang menarik sgt dekat kau ?? yang buat aku ni giler sgt kat kau...
dulu .... kau memang terindah .. tp .. sekarang kau hanya bayangan ....
dulu jugak ...
aku suka tgk sapu tanaga kau warnapink yang ko letak dlm poket suar kau ...
emm masa tu aku ase that it something special...
semua tentang kau aku cuba cari ...facebook .. twitter .. instegram ..
nama kau aku tahu dari nametag kau yang buruk tu ....:')
dulu kalau kau nak tahu jgk aku simpan semua gmbr fb kau ..
mcm secret admirer kan ..hahha
bodohnye aku kan :'(
namun semua tu berakhir bile kau pindah ke skolah lame kau ...
waktu aku menangis dekat dataran kau tahu tak...
kawan2 kau semua gelakkan aku ... emmmm:')
betapa bodohnye aku ...
biarlah waktu berlalu tanpa berhenti ..dan apabila waktu itu berhenti aku akan cuba melupakan kau ...
addy kimpalan arka gas....  hari ini sudah ada penganti yang lebih baek dari kau .. allah s.w.t .. :')

2 comments: